Harmoni

- Gårdagen var en av de bästa dagar på länge. Det vänder snabbt.
- Hittat en parfym som jag älskar. Den här. Priset är tyvärr inte riktigt i min klass, men kanske man skulle satsa...
- Min morbror och hans fru är på besök (min "moster") Började dagen med en bombgod frukost. Eller brunch.
- Skall färga håret inom kort.
- Några tyckte att jag skulle hänga med till Fe eller Affes ikväll men tror jag skippar det även denna gång.
- Skall se om "An education", en av mina favoritfilmer. Är rätt imponerad av Carey Mulligan också.
- Var på loppis, men hittade till min besvikelse ingenting.
- Inatt när jag kom hem efter att ha vart ut och träffat två vänner fick jag något allvarligt skrattanfall. Det var ganska längesedan. Harmony.
- Försäkringen gick efter många om och men med på att betala en stor del av min kamerareparation!!!!!! Betalar bara 70 euro själv (istället för 330e, som inte skulle lönat sig) och får den hoppeligen ännu denna månad tillbaka!!!!

Och tro det eller ej, men det håller verkligen på att bli vår ute. Vinterrocken, halsduken och skorna hålls ännu på, men snart så. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0