Hello there sunshine

Idag kommer jag inte överens med mig själv. Varken med mig eller febern.
Skall det inte vara rogivande att inte behöva göra någonting?
Att bara vänta på att återfå krafterna, att bli frisk, känna dofter och kunna äta
alla jordens delikatesser så att smaklökarna exploderar.
Näe?
Jag-kan-inte-slappna-av.
Sen när kan JAG inte slappna av?
Ligger i soffan med täcket på och liknar ett dött svart får.
Alla tankar och borden i världen befinner sig i min hals.
Jag tycker inte synd om mig själv för att jag råkat få någonslags influensa.
(alla människor drabbas jue)
men jag tycker att det är så förbannat sorgligt att jag inte vet hur jag skall släppa alla tankar och måsten.
(som inte ens är måsten längre med tanke på att jag är sjuk)
Att.Slappna.Av.
Jag brukar ju vara bra på det? Jag hade ju hittat mina knep?
Har dom drunknat? Måste jag finna dem igen?
Måste jag börja om från början? Finns dom där?
Ni hör ju hur jag låter.
Ren frustration.
Teach me, please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0