Tio positiva

1. Har en oanvänd 5-euroskupong till H&M
2. Vart en solig dag => snön smälter snabbare => vårigare
3. Har fått cs5 fixat på min dator!
4. Lärare meddelade nyss att vi börjar först 9.45 imorgon => 8-tåget istället för 7-tåget!
5. Hade intressanta diskussioner med I och K igår kväll.
6. Skall låna ett macroobjektiv från skolan så snart det blir ledigt.
7. Skickade nyss in en nyredigerad kolumn som jag skrivit. Skönt!
8. Fotoinspisen börjar återvända sakta men säkert.
9. 14 dagar till Sverigevistelsen.
10. Såntdär annat.

Kommentarer
Postat av: lotta

oj, mycket praktiskt att du ville påminna mig om den där 5-euros kupongen till h&m! ;) jag hade ju alldeles glömt bort den, bäst att se till att den kommer till användning i snabbaste laget nu!

2011-02-08 @ 11:17:47
URL: http://blossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0