Upcoming: Esbo

... har så myckt att göra och tänka på att jag får sprängande huvudvärk. Försöker samla ihop alla mina krafter för att orka och sdan pusta ut under sportlovet. Tre veckor kvar. Jag hinner inte göra så mycket annat än att vara i skolan, komma hem, sova och upp igen för att ta mig till skolan. På helgarna är jag oftast så trött att jag bara vill sova. Att orka festa en helg känns riktigt långt borta just nu - sorgligt men sant. Imorgon väntar dock en lång men roligare dag. Skall hem till Rebeccca i Esbo och göra en massa skoluppgifter. (Foto1) Har min väska fullproppad med rekvisita; så nu hoppas vi att skolans 5d pallar trycket och ger oss finfina bilder. (samt att inspirationen sitter på topp) Nu kanske man skall försöka få sig ett par timmars sömn. Tidig väckning as usual. Ibland vill jag bara hoppa av den här karusellen när det är som mest fart. Två dagar till. Sedan helg. Fina tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0