Eat pray love


Älskar den här sången.

Mina utslag visade sig vara svinkoppor/streptokocker så nu har jag en häftig antibiotikakur på.
Får dessutom inte vistas bland folk under de närmsta två dagarna, dvs helgen.
Trots att det fortfarade spridit sig och svider så förskräckligt tänker jag försöka göra det bästa av saken.
Skall återigen glo film och dricka te. En kvällsöl kan jag glömma. Umgänge likaså.
Ibland är det underbart att facebook finns. Ibland. Bara ibland.
När mina utslag har försvunnit skall jag lära mig att uppskatta min hud.
Djupt värre, men sant.
Psykologi är bäst.
Näst efter fotografering.
Skall drunkna i Anders Petersens fotografier.
Har en period då jag själv inte fotograferar så mycket utan istället inspireras av andra fotografer.
Kramelikram. (puttenuttigt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0