Finally home



Äntligen hemma!
Dagen har flytit på.
Besökte skolhälsovårdaren angående mina hudutslag i ansiktet
men hon skickade iväg mig till "din hemkommuns hälsovårdscentral".
Imorgon blir det alltså besök på HVC och jag hoppas verkligen att dom ger mig svar.
Och bot.

Jag fick videokonst inspiration idag av någon underlig anledning.
Väntar ivrigt på att det skall bli ljusare.
Har inte sett solen på flera veckor...
Sitter i min säng och försöker varva ner.
Mitt liv är så intensivt för tillfället (efter ett ultra lugnt jullov...)
- så mitt behov av te, musik och tystnad är oändligt!
Filmen "Eat pray love" har äntligen kommit ut i bra kvalitet så skall glo på den.
Lördagens sovmorgon kommer sitta utmärkt!
Funderar även på att eventuellt skriva en kolumn om "livet som pendlare",
man ser rätt mycket kan jag lova er...
En elak orolig känsla börjar gräva inom mig, så nu är det dags att VARVA NER!
(typiskt mig som periodare att allting (skall) händer på en och samma gång
och att jag sedan känner mig som en död fisk på torra stranden eller något ditåt.


Jag och Ika förra helgen. (Läs: Innan mitt ansikte invaderades)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0