Långa cafébesök, längtan och prylar

Har spenderat den största delen av den senaste tiden på cafén.
Igår mötte jag upp Miilo och Astrid.
Eller frukostdejt som Miilo kallade det, en lång sådan.
Jättetrevligt! Vi pratade 3-timmar-i-sträck.
Vi kom på att Helsingfors-borna skulle behöva en dos av Ekenäs/Karis.
Och att vi minsann inte är landebor.

Idag träffade jag Caro och Niccus för fika.
Caro inhandlade fina muminprylar och vi blev bjudna på kaffe och mys
i hennes nya lägenhet. (som ligger i centrum av Helsingfors)
Och om vi är snälla kanske vi får en ansiktsbehandling av Niccus...
(eftersom hon går på kosmetologlinjen i min skola)
He-he-he



För övrigt är jag kär i denna t-shirt.
Dock hade de ej fått in den i butiken sist jag kollade.
Har inga nya bilder och orkar verkligen inte sätta mera tid på min blogg för tillfället.
Blablablabla.
Har en smula hemlängtan till Sverige, låter tokigt, men det är definitivt mitt andra hem.
Kollar Lagerhaus hemsida och blir kär.
Har en känsla av hur min lägenhet i framtiden kommer att se ut.
(den dagen jag flyttar)
Det var väl det.
Ta mig hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0