Vårigt diadem och praktik

Jag har fixat praktikplats! Själva praktiken är inte aktuell ännu, men otroligt skönt att ha det gjort. Köpte därefter ett super vårigt diadem på Lindex barnsida (!) Mina eksem håller på att försvinna och börjar därmet känna mig sakta men säkert som en mänska igen. Tur att det bara är en vecka kvar av antibiotikakuren, blir så förskräckligt trött av den. Försökte mig nyss på ett aerobicpass på hemmafronten för ovanlighetens skull, men efter 20 minuter var jag genomsvettig. Näe, min kondition är inte på topp men allt kan ju inte vara. Så jag tänker koka te och dammsuga rummet. Mötte annars en farbror idag som frågade i min hast "om jag inte är rädd att gå"(det är skithalt ute) Svarade "Näe" och han skrattade och sa att han iallfall tycker att jag är riktigt vacker. Blev helt paff och log som som en glödande sol tillbaka. "Tack" fick jag iallafall ur mig.


Min vägg i slutet av 2008


Kommentarer
Postat av: vigge

aaaw :! Ska du vara hos vidde? ;)

2011-01-17 @ 17:28:28
URL: http://viigges.blogg.se/
Postat av: Anonym

* :)

2011-01-17 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0