Wal*Mart (och sötsaker...) i mitt hjärta

Varje gång jag är utomlands fascineras jag över mataffärer.
Jag älskar att gå omkring och titta på annorlunda produkter.
USA slår nog priset.
Tog några smygfoton i Publix och Walmart när jag var där i oktober.
Det fanns minst 10 gånger mera glass än på bilderna här nedan.
I en och samma Supermarket!
Gissa om jag trivdes?
Sötsugsfanatiker som jag är...


                  MJÖLK. Den största delen av mjölken var smaksatt med choklad och andra sorter.


Sylt, sirap och glassvåfflor. (En liten del)


 Glasstårtor. Snickers, Oreo, M&M m.m...


En liten del av Häagen-Dazs glass


Ben & Jerry's


Över 1 kgs godispåsar... (Halloween)


Kommentarer
Postat av: vigge

häägen-dazs <3 :D

2011-01-03 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0